Sulaukiau pirmo "pikto" komentaro naujajame blog'e. Komentaras sukelė daug minčių. Sako, kad neorginalu čia pas mane viskas. Visų pirma, reikia apsibrėžti, kas tas orginalumas kasdieninėje išvaizdoje?
Dažnai mane stebina žmonės po eilinių atsiprašant "štampovkių" nuotraukomis rašydami, kad jos(jie) esančios labai orginalios. Atidžiau pažiūrėjus matosi, kad batai tie patys, kaip visur, tašės tos pačios kaip visur, žiedai tie patys kaip visur, šukuosena, tokia kokią rekomendavo trečios eilės svarbumo mados savaitraštis ir taip toliau ir panašiai. Nuo galvos iki kojų naujausiomis parduotuvės prekėmis apsitaisę ir va čia tai jau orginalu žmonėms. Ghm....   
Man orginaliai atrodo štai kas: http://avantgardien.tumblr.com/ Orginaliai, nes niekur daugiau nemačiau taip. Žmogus stebuklas. Tai nėra objektyvi orginalumo sąvoka, nes galbūt tas jaunuolis kopijuoja/inspiruojasi iš kažko kito, ko AŠ nesu mačius, tačiau mano akimis tai visiškas standartų laužymas = orginalumas, UNIKALUMAS.  Anyway, grįžkime prie jaunuolio iš AvantGardien. Jetaus, jis prisideda tikrų rožių žiedų į savo sportbačius-sandalus!! O dabar pagalvokite, kas jam atsitiktų Lietuvoje. Kokios stiprybės turėtų būti žmogus, sugebantis atlaikyti kasdieninę PASTOVIĄ kritiką, kuri pasireiškia, ne tik komentarais po įrašu, bet ir neverbaliniais kanalais: žvilgsniais, surauktomis nosimis, šnypštimais ir taip toliau.  Būti orginaliu, reiškia būti nekenčiamu. Jei esi kažko pradininkas, jei rodai naujoves - tavęs nekenčia. Lietuviai tiesiog neperneša kitokių nei jie. Neleidžia jiems kvėpuoti. Pyksta, niršta ir KOVOJA. Ir ta kova apima labai daug, ne tik Orginaliai besirengiančių spaudimą, bet ir kitaip mąstančių spaudimą. Tik ginkdie neišsiskirk! Tik ginkdie nekelk bangų, nes nukentėsi. Kažkaip atrodo to išmokina mus jau nuo mažų dienų. Po to bijome ir nuomonę viešai, ne anonimiškai, pasakyti ir argumentus galvoje tvarkingai susidėlioti. Viskas taip primityviai "patiko" - "nepatiko", kas iš tiesų pasikapsčius reiškia "atitiko bandos lygį" ar "iškrito iš bandos konteksto". O atsakyti sau "kodėl" ar dargi pabandyti įsijausti į kito žmogaus aplinką ar mąstymo logiką yra neįmanomi uždaviniai. 
Kalbant apie save ir savo išvaizdą jau nebepretenduoju į orginalios etiketę. Nesu aš orginali. Nėra man tikslas rengtis orginaliai.  Tam, kad išties būtum ORGINALI, reikia skirti labai daug laiko ir labai daug jėgų. Ir ne, ne pinigų. :) Reikia būti tvirtai tikinčiu tuo, kad visokie žvilgsniai neišmuštu iš vėžių. Aš jau to šiek tiek atsikandau. Būti orginaliai apsirengusiu Lietuvoje - skauda. Šiai dienai stengiuos būti tvarkinga. Noriu būti truputį "cool", truputį "menswear" ir truputį "ag". Trijų dalių formulė, kurią taikau kasdien. Kažkam patinka, kažkam nelabai ir nieko čia tokio. 
Šiuo straipneliu nenorėjau nieko įžeisti, jei taip pasijutote, atsiprašau. Norėjau tik, kad savęs paklaustumėte kitą kartą, o kas tas orginalumas iš tiesų. O kas tas grožis apskritai? Ar galima viską taip paprastai suskirstyti į gerą ir blogą, į gražų ir negražų, į orginalų ir neorginalų? 
ag
5/2/2012 09:23:59 pm

Truputį kavos kai prigeriu, tai piktesnė pasidarau. Tai nepykit :D

Reply
August
5/2/2012 09:33:32 pm

Ag, Tu esi tikrai teisi :) Nekreipk demesio i piktus komentarus, pavydas, nepamesk savo stiliaus (bent blog'e), ir zinai ka mergyt, galiu teigti, kad Tu esi orginali, nemaciau dar nei vienos paneles tokios kaip Tu :) http://beverlys.net/photos/2011/misc/Haters.jpg

Reply
5/2/2012 09:34:16 pm

Pritariu tau visom keturiom. Ir išvis, prie ko čia tas originalumas. Juk ne kiekviena blogerė ar blogeris, rašydamas mados ar savo stiliaus blogą, nebūtinai siekia parodyti kažką būtinai originalaus. Visiškai pritariu dėl originalumo sąvokos, tai kas yra niekur nematyta, nauja, šviežia ir gal dar sunkiai atkartojama, tai yra originalu. Apie stilių čia kalbėti neverta, nes manau kad stilingas nebūtinai originalus, stilingų gali būti daug, o tų tikrų perliukų, tų originalių ir nepakartojamų daug būti ir negali.
O smerkt ir nepriimt kitokio pas mus įskiepijama nuo pat vaikystės, nuo darželio, mokyklos. Juk kaip mokykloj būdavo, atsirasdavo kažkas viršesnis ir drąsesnis, parodydavo savo ale autoritetą, kažką priimdavo į savo grupelę, kažko ne. Galiausiai gaunasi taip, kad ne tik tie, buvę išrinktųjų rately ir suaugę smerkia tuos išsiskiriančius, bet dažnai ir tie, kurie buvo engiami, patys jo nejausdami mėgina atsigriebti už kadaise patirtą skriaudą, už tą atstumtojo rolę, ir patys taip darydami kitoj aplinkoj tikisi pasijausti geriau, viliasi jog taip ir jie jau turi tą "autoritetą' . Nors taip nė velnio nėra. Aš ne psichologė, bet manau kad viskas būtent prasideda ten ir tada, nuo mažumės. Nežinau kiek kartų turės užaugti ir mirti kol mes, lietuviai, tapsime ne tiek pikti, ne tiek pilki ir labiau tolerantiški.

Reply
ag
5/2/2012 09:34:51 pm

Oh, ačiū, August. Džiugu, kad palaikai labai :)

Reply
5/2/2012 09:53:13 pm

Didžiausias trūkumas toje pilkoje visuomenėje ir yra tai, jog mes džiūgaujame, palaikome ir liaupsiname tuos, kurie eina "saugumo" ribomis, kurie atkartoja jau laiko patikrintus įvaizdžius, ypatingai atsižvelgdami į užsienio pop divas (dainininkes, kino aktores...). Išbandyti kažką naujo, tai tarsi pasipriešinti. Kodėl? Todėl, kad visiems iškart kyla klausimas, o kodėl ji tai daro - trūksta dėmesio? domisi tik drabužėliais? Atrodo, jog visiems norisi įsprausti tave į kažkokius rėmus ir jeigu tu nori būti kažkuo unikaliu, tarsi privalai kiekvienam asmeniškai pagrįsti tai tokiais pačiais unikaliais argumentais. Prisimenu, dar būdama paauglystėje bridau per visas undergroundines kultūras. Atrodė, domina ir hip hopas, ir rockas, ir dar daugybė įvairiausių dalykų. Ir būtent tuomet pajutau, jog kiekvienas įdeda mane į paveikslą, ir jeigu vieną dieną ateinu apsiavusi kerziniais batais, o antrąją jau renkuosi kažką visiškai atvirkščio, visi tarsi suskuba kalbėti, kaip šitaip galima, juk priklausai vienam būreliui žmonių, tai ir atrodyk visada taip pat, neišsišokdama. :) O štai šiandien tokius batus avi kas tik nori, kaip tik nori ir kada tik nori. Ar kam nors kliudo? Jau beveik nebe. Tad ir visos kitos problemos, supratimai išnyks ir keisis su laiku. Mes atsiliksim ir kraipysim pirštus bei galvas tol, kol tai netaps dar vienu masiniu reiškiniu. Bet, tikriausiai, tokia žmogaus prigimtis - tiesiog priešintis viskam. :)
Prisipažinsiu, jog pakeitusi gyvenamąją šalį, iškart pamiršau visus kompleksus, o ir grįžusi į Lietuvą vos trim dienom, supratau, jog būtent aplinka ir spaudžia mus, neduodama vietos atsikvėpti. Ir tai slypi mūsų kultūroje. Turime tokių piktų, agresyvių savybių, kurias drąsiai toleruojame, o jos mus po truputį "sodina" žemyn. :) Tad bent dabar vienintelis variantas - pamiršti tuos piktus komentarus ir žengti į priekį, nes niekas nieko už tave gyvenime nepasieks ir nepadarys, o ir gailėtis, jog neatrodai taip, kaip norėtum, nėra laiko. Tad tik drąsiai pirmyn.


Linkėjimai!

Reply
ag
5/2/2012 09:58:27 pm

Ačiū, Akvile :)
Labai tiksliai parašei, kad būtent žmonėms, pagyvenusiems užsienyje labai aiškiai matyti, kaip pas mus vis dar spaudžia prisitaikyti. Ir labai dėl to liūdna, nes visų žmonių neeksportuosi pagyventi į užsienį, kad ir trumpam :D Mes taip didžiuojamės savo piktumu ir savo priešiškumu, kad man kartais neišneša protas, kaip taip galima. Labai tikiuosi, kad po truputį iš to išaugsim. Vardan savo vaikų ramaus gyvenimo... :)

Reply
5/2/2012 10:47:37 pm

pritariu akvilei ir pratesiu jos minti:

padekokim uz visus kompleksus Tarybu sajungai. siaip lietuvaiciai labai faini, jiem tik reikia tai kazkaip irodyt. todel nuosirdziai noriu, kad visi isvaziuotu ir po keleta meteliu pagyventu svetur, ismoktu mandagumo, gyvenimo dziaugsmo ir atsikratytu savu kompleksu...o tada sugriztu atgal ten, kur jie ne emigrantai.

Reply
5/3/2012 12:46:52 am

AG! Faina tu! (zinai, kad zinau, kad tu zinai ir del to dar labiau faina!) :)
Mane visad labiausiai domina, kaip rengiasi tokie va komentatoriiai...
Anyway, konstatuojam fakta, kad ramu nebus, o tuo labiau turint gyvenant internetinese platybese tai dar labiau neisvengiama...
Tiesa pasakius, man teko pora kartu gatveje susimusti del dryzuotu kojiniu ar panasiai :D

Reply
5/3/2012 03:28:04 am

o zinai, jeigu gerai cia pasiknisus ir tu tirku origanlu paieskojus rastum gal tiek kiek ant tos rankos pirstu yra, o gal ir dar maziau, ir as kalbu tik apie tuos lietuviskus. cia matai trendas ant marijos zemes iskilo turet savo bloga su milijonu savo nuotrauku - ir ziurek kiekviena pupa pas lietuvele jau su savo skudureliais vaidenasi net interneto platybese anciasnukio veidu.
o ir dariau sau as kazkada pries kokius metus labai nedora eksperimenta - apsimeciau tokiu personazu extradiva kazkokiam nusususiam stiliaus konkurse ir pliekiau liezuviu ant kiekvieno, grazia sarkastiska konstruktyvia kritika. ir ka tu sau manai? as likau ponas auksapirstis dzeimso bondo filme, kitaip tariant blogasis veikejas kurio deja niekas nekente.
o ir as labai abejoju ar originalume esme, nes jau siais laikais, kai net trendai nebeturi jegos ir vieninteles parduotuves kurios isnaudoja trendos yra zara, h&m ir tt., originalumas kaip ir praranda esme. nelaikau as nei ADR originalia, nei to paties bryanboy'aus originaliu nes tai tarp mados ir cirko yra mazas zingsnelis, ir deja dauguma zymiuju blogeriu ta zingsneli seniai perzenge ir uzsiima akrobatiniais mados uzsiemimais.
nezinau ka as cia pasakyt bandau, bet abejoju kad reikia piktus komentarus imti galva, nebent zinoma jie turi kokia nors nuomone kodel ir tikrai turi pagrinda tam sakyti (ir komentaru tai isreiskia). gal tada ir reiktu demesi atkreipti...
o!

Reply
ag
5/3/2012 05:24:08 pm

Valikabu, Mušeisi dėl kojinių?? Respektas tau trigubas :D
Mindaugai, čia irgi įdomių minčių sukėlei, kuo tada skiriasi orginalumas nuo cirko. Matyt mes tiek persisotinę esam visko, kad tik cirku gali išsiskirt šiais laikais. et et :)

Reply
5/3/2012 08:10:06 pm

vat matai Agne, kad zmonija nustebinti sunku. o ir ar nepastebejai, kad mados savaitese, cia kaip didelis reibus pavyzdys is ko pinigus streetstyle blogeriai fotografai kraunasi, fotografuoja tik tuos cirkininkus arba tuos kurie uzsideda naujausius skudurus is naujausios kolekcijos. praplesciau gal bisky ta originalumo minti: pastebimas originalumas negali atrodyti kaip gatves pilkuma, todel jis privalo buti cirkiskas, toks pilnas visko kad kartais net akis paskausta pamacius. yra manau ir kitoks originalumas, tas musiskas, savas, kasdienis - kur pilietis i svarko atlapa isisega ryskia sege, arba uzsideda idomiausios formos ar kirpimo topa, bet vis tiek lieka visas apsirenges juoda spalva. ir stai atrodai originaliai, bet ne tiek issaukianciai kad visi pastebetu.
faktas tas, kad tendencija siais laikais yra grizti prie prabangos, tos tylios ir ramios prabangos, kuri tarkim tarnaus simta metu ir jeigu pasiseks dar vaikaiciai pasidziaugs. trendai nebera rodiklis mados pasaulyje, or ir kaip mlle chanel sake, jeigu mada nepasiekia gatves, tai ne mada. arba jei prabanga nera patogi, tai nera prabanga.
o beje pati chanel, kaip zmogus, manau yra tobulas originalumo pavyzdys - visa gyvenima moteryte deveje savo kurtus kostiumelius ir iekaip jos negalejai pavadinti nuobodzia ir nuspejama, nes kaskart kazkodel kostiumeliai atrodydavo vis kitokie.
pasakiau va vel kazka, sedziu univere ir veikt neturiu ka, tai dar parasinesiu kai rasiu koki atsakyma. oi kaip man patinka diskutuot.
beje, kada sulauksim aukcionu dar?

Reply
ag
5/3/2012 09:04:41 pm

Gal kartais toks uždaras ratas susidaro: street fashion blogeriai bijo fotografuoti tuos, kurie nukrypsta nuo srovių (nes "negražios" nuotraukos bus), o nelabai savimi pasitikintys fašionistai bijo nukrypti (nes nepapuls į "madinguosius")? :) ASMENYBIŲ kaip visada yra mažai. Apie Coco sutinku :)
Aukcionai visada vyksta feisbuky, tik jamk :) Įdėjau vėl tą šilkinį švarką, kurio norėjai anąkart :D

Reply
5/30/2012 07:27:46 pm

aš išvis nesuprantu ko tu TAIP sureagavai....? ar tikrai vienas komentaras vertas atskiro įrašo? va, aš tau pievų prirašiau tai dabar į mano pievas gausi atsakyt atskira paklode? kas stebi tave tai supranta (daugiau/mažiau) ką darai. kas ne - tegu peržiūri viską įdėmiai, perskaito ir jei dar nesupras - tegu eina nafik. juk parašyt, kad gaidį darai yra paprasta o pabandyt suprast mintį, kuri po rūbu paslėpta reik galvikę pasukt. gi niekam neliepi lankytis čia ir girti tave už originalumą/puikumą/nuostabumą ir visokį kitokį -umą... ar liepi? o ir 'ag' pavadinime yra nuoroda į TAVO pasaulį, kad tu čia rodai save ir kaip supranti, interpretuoji vienokius ar kitokius reiškinius. aš ne prieš kritiką ir diskusijas, bet tas komentaras nevertas net tiek teksto kiek aš čia prirašiau, ką jau kalbėt apie taviškį. juk tu moki ir keliais žodžiais atsikirst, nesikuklink! nebent tu norėjai pasiguost, kad draugai pultų tave girti :D bet gi tu žinai kad tu esi AFIGIENAI KIETA. tu agėjus! mua!
tingėjau skaityt visus komentarus tai jei kažką praleidus pasikartojau ar nukliedėjau visai - persiprašau visų.

Reply
Bidibidobidiboo
5/30/2012 07:29:17 pm

aš irgi šiandien kavos gėriau :D

Reply
Bidibidobidiboo
5/30/2012 07:31:17 pm

pamiršau pridurti - juk tu gali trint komentarus jei tau jie nepatinka, nafik suki galvą :D :D :D

Reply



Leave a Reply.

    Follow on Bloglovin

    categories:

    All
    Beige
    Black
    Diy
    Floral
    Grey
    Grunge
    Jeans
    Jewelry
    Leather
    Navy Blue
    Neon
    Olive Green
    Pamąstymai
    Pink
    Plastic
    Portraits
    Renginiai
    Skinny
    Sparkly
    Sporty
    White
    Yellow

    Check them out:

    Instagram